سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگو
جزئیات بخش ها یاداشت ها
خانه
"من.تو.خدا"

حضور پیامبر اکرم (ص)درنماز

حضورپیامبر اکرم(ص)دروقت اقامه نماز
خیلی جالب است!وقتی درپایان نمازمی گوییم:"السلام علیک ایهاالنبی ورحمة الله وبرکاته،السلام علینا وعلی عبادالله الصالحین،السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته"؛ یعنی رسول خدا(ص)ودیگر بندگان صالح خداوند حاضر هستند وما در محضر آنان نماز خوانده ایم واین چنین به آن عزیزان به صورت ضمائر حاضر(السلام علیک،السلام علیکم)سلام می کنیم.
امام باقر(ع)می فرماید:نماز،نخستین چیزی است که در قیامت از آن سوال می شودو اگر پذیرفته شود،دیگر عبادت ها نیزپذیرفته خواهد شد.اگرنماز در وقت خودش ودرحالی که سفید ونورانی است به سوی صاحبش برود،خداوند هم تورا در می پذیرد؛زیرا به آداب وشرایط نماز احترام گذاشته ای؛اما اگر نماز درغیروقتش ودر حالیکه تیره وتار است به سوی صاحبش برود،خداوندهم تورا تباه می سازد؛زیرابه آداب وشرایط نماز احترام نگذاشته ای.(فروع کافی ج3ص30)
رسول خدا(ص)فرمودند:هرکس دو رکعت نماز بخواند،در حالی که چیزی از امور دنیا در قلبش خطور نکند،خداوند اورا می آمرزد؛بنابراین دو رکعت نمازبا حضور قلب بخوانید تا آمرزیده شوید.همیشه وقتی کارها خیلی سخت می شود،می رویم پیش پدر حقیقی مان.
رسول خدا فرمودند:«من وعلی(ع)،پدران این امت هستیم»؛بنابراین حضرت علی (ع) ورسول خدا(ص)پدران واقعی ما هستند وما باید در سختی ها به آنها متوسل شویم وچون قبول شدن نماز وحضور قلب داشتن خیلی سخت است باید در خانه آنها را بزنیم وازآنها کمک بگیریم.


یاوران ما در خرق حجاب

یاوران ما در خرق حجاب
باید بدانیم که حجاب ها به واسطه ی امام(ع)برداشته می شود ونماز قبول می شود.عالم حقیقی کسی است که نسبت به امام زمانش معرفت حقیقی داشته باشد:«من مات ولم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیة» "هرکس بمیرد،در حالی که امام زمانش را نشناخته باشد به مرگ جاهلیت مرده است."کسی می تواند در نماز خود به اهل بیت (ع) متوسل شود که نسبت به آنها شناخت ومعرفتی داشته باشد وحضور امام زمان خود را حس کند.
آن چیزی که در مورد بحث نماز بسیار با اهمیت وقابل توجه است،خشوع وحضور قلب است که با حضور امام(ع)میسر       می شود. شما وقتی می خواهید وسیله ی سنگینی را از زمین بردارید چکار می کنید؟طبیعی است که از چند نفر کمک می گیرید،حالا اگر یک فرد قوی در کنار شما باشد،دیگر نگران نیستید.وقتی در نماز به امام زمان (عج)یا یکی از ائمه (ع) توسل داشته باشید،حجاب ها برداشته می شود ونماز مورد قبول قرار می گیرد.در حقیقت باید در حضور امام(ع)نماز خواند.

 

آموزش نماز عید فطر + دعای قنوت آموزش نماز عید فطر + دعای قنوت


رفع حجابها در وقت اقامه نماز

رفع حجابها دروقت اقامه نماز
یکی از سوال هایی که ازمحضر آیت الله بهجت پرسیده شد این است که اگر بخواهیم درانجام فرمان های خداوند به خصوص نماز، خشوع داشته باشیم چه کنیم؟
ایشان فرمودند:هنگام خواندن نماز به امام زمان (عج)متوسل شوید.این امرشمارا خاشع می کند.
خیلی عجیب است! مثل اینکه همه چیز حجاب است،الا امام زمان (ع).در هر کاری مراتب باید رعایت شود حتی در آب خوردن.اگر آب را درظرفی مثل لیوان یا دردستتان نگیرید،امکان آشامیدن وجود ندارد.
اگر انسان مراتب را حفظ نکند،این امر به هیچ وجه امکان پذیر نمی شود.امام زمان (ع)در این جا وارد صحنه می شود،او می خواهد دستگیری کند.اگر دقت کنید وقتی یک بچه به همراه پدرش به مجلسی وارد می شود،همه به او احترام می گذارند وبه اوتوجه می کنند؛ درحقیقت آنها با احترام گذاشتن به آن بچه، به پدر اواحترام گذاشته اند؛ بنابراین کسیکه می خواهد با خدا صحبت کند(نماز بخواند)ودر مهمانی خدا شرکت کند باید با بزرگ تر خود در جلسه حضور یابد وبه یکی از ائمه که پدران حقیقی ما هستند متوسل شود.
پیامبر اکرم(ص)فرمودند:"من وعلی (ع)پدران این امتیم"ووقتی از لطف ورحمت الهی کمک بگیریم،مسلما نمازمان مورد قبول درگاه احدیت قرار می گیرد؛درواقع خداوند که میزبان است ،نماز ما را به احترام اهل بیت (ع) باتمام کاستی ها ونواقصی که داردمورد قبول،لطف ومرحمت خود قرار می دهد.امام هادی (ع)درزیارت جامعه کریمه می فرمایند"(بموالاتکم تقبل الطاعة المفترضة ")«به واسطه شما امامان است که اطاعت لازم (نماز واجب من)قبول می شود.

 


یاعلی

یا علی
نه فقط مسجدیان سر به گریبان تواند
نغمه توامشب وفردا همه گریان تواند
دامنت با چه گنه سرخ شد از خون سرت
ای که خلق  دو جهان بسته به دامان تو اند
ای به خون پخته بگوکیسه خرمات کجاست؟!!
فقرا منتظر سفره ی احسان تواند
کودکانی که گرسنه همه رفتند به خواب
به عزیزان توسوگند عزیزان تواند
نخل ها ازعطش اشک تو بودند به سر
چا ه ها منتظر ناله ی پنهان تواند
آسمان شیفته حال نماز شب تو
کوهها منتظر نغمه ی قرآن تواند
اشک مظلومی تو می چکد ازدیده ی ما
پارهای دل ما برگ گلستان تواند...

شهادت مظلوما نه ی علی ابن ابی طالب،امام اول شیعیان برهمه ی محبینش تسلیت باد.


روحیه های متفاوت درموضوع حجاب ها

روحیه های متفاوت درموضوع حجاب ها
بعضی ها ادعایی ندارند وبا شنیدن یک داستان،منقلب می شوند،گریه می کنند،توسل پیدا می کنند،نمازشان را قشنگ تر می خوانندو...؛اما کسانی هم هستند که هنگام خواندن نماز،حواس شان به درست خواندن نماز،یعنی ادا کردن صحیح واژه ها یا دقت درمعانی آنهاست وبه خود غره هستند ومی گویند:ما نمازمان رابدون غلط خواندیم.
حالا باید از این آدم ها پرسید:پس چه وقت نماز می خوانیدوبا حضرت حق سخن می گویید؟!
نماز یعنی او را دیدن،توجه داشتن به تلفظ واژه ها یا معانی کلمات ،خود حجابی است که باید کنار رودوبهترین راه برای  خرق حجب این است که خود را در محضر خداوند حس کنیم.
امامان معصوم علیهم السلام آن جنان در محضر حضرت حق خود را میدیند که با خواندن قرآن،بیهوش می شدند.امام صادق (ع) وتی در نماز به آیه ی «ایا ک نعبد وایاک نستعین»می رسند،آن را چندبارتکرارمی کنندوبیهوش می شوند،وقتی بهوش می آیند وعلت را از ایشان می پرسند،امام(ع)می فرمایند«وقتی داشتم این آیه را می خواندم وتکرار می کردم،صدارا از صاحب کلام شنیدم».
این مطلب،یعنی حجابی بین امام صادق (ع)وخداوند وجود نداشته است. انشاالله خداوند توفیق دهد که حجاب ها کنار روند.

 

 

 

 

 

 


لطف وعنایت الهی دررفع حجابها

لطف وعنایت الهی دررفع حجابها
عارف واصل حاج اسماعیل دولابی رحمة الله می فرماید:شما یک کیسه برنج را تصور کنید،بیرون آمدن دانه های برنج ازسرکیسه ای که یه شکاف کوچک ابتدای آن ایجاد شده است بسیارسخت است؛اما همین که شکاف سرکیسه ایجاد شد،با فشار خود کیسه،برنج ها بدون زحمت وفشار بیرون می آیند؛بنابراین اگر یک حجاب کوچک برداشته شود کم کم تمام حجاب ها برداشته خواهد شد.

 

 

نمایی زیبا از ریختن برنج از کیسه

 

 


  ما درمناجات شعبانیه  ازخداوند میخواهیم که به مالطف ارزانی کند، ازاو میخواهیم دیدگان دل مان رابه نور خویش روشن سازد تا جایی که حجاب های نورانی حذف شوند، چه رسد به حجاب های ظلمانی !!

إِلَهِی هَبْ لِی کَمَالَ الانْقِطَاعِ إِلَیْکَ وَ أَنِرْ أَبْصَارَ قُلُوبِنَا بِضِیَاءِ نَظَرِهَا إِلَیْکَ حَتَّى تَخْرِقَ أَبْصَارُ الْقُلُوبِ حُجُبَ النُّورِ فَتَصِلَ إِلَى مَعْدِنِ الْعَظَمَةِ وَ تَصِیرَ أَرْوَاحُنَا مُعَلَّقَةً بِعِزِّ قُدْسِکَ

معبودا، مرا به کمالِ گسستن [از خلق] و پیوستن به خودت رسان و دیده‌ قلبمان را با فروغی که بدان تو را مشاهده کنند، روشن فرما تا دیده دل ما حجابهای نورانی را بر درَد و به کانِ عظمت و جلال رسد و جانهای ما به مقام والای قدس تو بپیوندد.‌


ماازاین مناجات می فهمیم که حجاب نورانی هم داریم؛برای مثال، "علم ومعرفت"خیلی خوب ومفید است،اما گاهی به حجاب اکبر تبدیل میشوند.وقتی علم راندیدی یا صاحب علمی را ندیدی وفقط خودت را دیدی،آن وقت همان چیز های مفید به" حجاب اکبر" تبدیل می شوند.


خودبینی بزرگترین حجاب

خود بینی بزرگترین حجاب
تنها خود را دیدن بزرگ ترین حجاب است. وای به حال کسی که فقط خودش رامیبیند!اگرازاین شخص بپرسی :چه کسی در این جاوجود دارد؟می گوید:فقط من هستم.این شخص کور است وهیچ کس را جز خود نمی بیند.اما کسی که چشم دارد می گوید:خودم هستم تو هم هستی.خود بینی گناه نابخشودنی است.البته دیگران راهم دیدن غلط است.کارهای صحیح درست ومفید را باید ازاو"خدا"دانست.
انسان باید یفهمد که فقط خدا هست ودیگران همه مظهراویند.انسان باید بفهمد که خلیفة الله است واسماء الحسنی دروجود اونهاده شده است.
اگرمی خواهید بدانید،چقدررحمت درشما تجلی کرده است،ببینید که چقدر به دیگران رحم می کنید.اگرشما به دیگران رحم نکنید نباید انتظار داشته باشید که خداوند به شما رحم کند.اگرکسی را به جهنم ببرند واوبه خدا بگوید که من انتظار نداشتم مرا به جهنم ببری؛یعنی او به رحمت خداوند امید داشته است؛درحقیقت ،این صفت دراوتجلی کرده است ودرآن تجلی،به قدر سعه ء وجودی آن شخص حجابی وجود نداشته است،پس اگر شنیدید در روایات داریم که خداوند درقیامت آن فرد رامی بخشد. تعجب نکنید.

 

 

 


ایمان درمقابل حجاب

ایمان در مقابل حجاب
انسان باید به خدا وپیامبرش ایمان داشته باشد.ایمان زمانی وجوددارد که حجابی نباشد وفقط خدا راببیند وکسی که  فقط خدا را ببیند مومن است.خداوند درقرآن میفرماید:ای کسانی که ایمان آورده اید ایمان بیاورید.
شایدبگویید:چرا خداوند میگوید اگرایمان آورده اید ایمان بیاورید؟!!آیاخداوند نمی خواهد بگوید ایمان رتبه های بالاتری نیز دارد وشما میتوانید به رتبه های بالاتری  دست یابیید؟!!پس باید به خدا وپیامبر(ص)ایمان بیاوریم وقلبا باور کنیم تا ایمانمان رامحکم کرده باشیم.


مثل هیچ کس

به نابودی کشوندیم تا بدونم همه بود ونبودمن توبودی
بدونم هرچی باشم بی تو هیچم بدونم فرصت بودن توبودی
همه دنیابخوادوتو بگی نههههههههههههههه ! همه بخوادوتو
بگی آره تمومه!همین که اول وآخرتوهستی به محتاج تو
محتاجی حرومه!پریشونه چه چیزا که نبودم دیگه میخوام
پریشون توباشم ته ایکه زندیگمو وآبرومو باید هرلحظه
مدیون تو باشم فقط تومیتونی کاری کنه که دلم ازاین همه
حسرت جدا شه به تنهاییت قسم تنهای تنهام اگه دستم تودست
تونباشههههههههههههه!


حجاب غفلت

حجاب غفلت  
خداونددرسوره اعراف می فرماید:"ومسلمابسیاری ازجنیان وآدمیان رابرای دوزخ آفریده ایم زیراآنانرادلهایی است که به وسیله آن معارف الهی رادرنمی یابندوچشمانی است که توسط آن حقایق ونشانه های حق رانمی بینندوگوش هایی است که به وسیله آن سخن خداوپیامبران رانمی شنوندآنان مانند چهارپایانندبلکه گمراه ترنداینانند که بی خبروغافل ازمعارف وآیات خدای اند"  بعضی وقتها چشم داریم امانمی بینیم گوش داریم ولی نمی شنویم قلب داریم امانمی فهمیم ودرک نمی کنیم.واقعاچه چیزی باعث می شودکه آدم نبیند نشنودودرک نکند؟!خداونداصلی ترین حجاب این افراد رادرغفلت می داندومی فرماید:آنان غافل شده اند.بنابراین غفلت حجابی است که باعث می شودانسانهانبینند.      چه کسی نمی گذاردتواین لامپ راببینی؟چه چیزی باعث می شودتواین خورشیدرانبینی؟درگذشته عرض کرده ایم که برای ند یدن نورافکن لازم نیست پرده بزرگ بیاوریدونورافکن رابپوشانید فقط کافی است بایک بندانگشت جلوی چشم خودرابگیریدآن وقت خواهید دید که خورشیدباآن همه عظمتش ازجلوی چشمتان پنهان میشودوشماآن رانمی بینیدبنابراین خیلی ساده وراحت بزرگترین چیزهاباکوچکترین حجاب هادیده نمی شوند.
پرده پلک مانع بزرگی است فقط کافی است همین پلک راجلوی چشم خودقراردهیدآن وقت هیچ چیزرانمی بینید.پس بایدآنراازجلوی چشم تان برداریدوحجاب کناربرودتابتوانید ببینید .برای شنیدن ودرک کردن نیزبه همین صورت است بایدحجاب های کوچک راازجلوی گوش وقلب خودبرداریم تابشنویم ودرک کنیم.خداوندچشم داده برای دیدن گوش داده برای شنیدن وقلب داده برای درک کردن اماتمام اینهابه جایی می رسندکه نمی توانندببینند بشنوندیادرک کنند.
خداوند می فرماید:این افراددچارغفلت شده اند.غفلت یعنی خداراند یدن که درحقیقت همان خود بینی است وخود بینی یعنی فقط خودرادیدن واگرکسی فقط خودراببیندوخدارانبیند کافر است .      
خودپرستی مکن خدای پرست  ورنه بی شک از خودپرستانی                      


1

2

>

آخرین مطالب موضوع معرفی

دانشجو
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه
یا صاحب الزمان (عج)
عاشق آسمونی
به سوی فردا
پیام شهید -وبگاه شهید سید علی سعادت میرقدیم
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
حرف و حدیث
شین مثل شعور
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
در انتظار آفتاب
اهل البیت[علیهم السلام]
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
اندیشه نگار
دلنوشته های قاصدک
###@جزین@###
دلتنگ...
جزیره علم
دل نوشته ها
بیداران...
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
نسیم ظهور
حرف عشق
دیباچه
لیلای بی مجنون
قاصدک
به سوی آینده
عشق سرخ من
عکس و مطلب جالب و خنده دار
PARSTIN ... MUSIC
*** نـذر آقـا ***
رایان چوب
منتظر
تغییر مطلوب
نظرمن
جاده های مه آلود
hamidsportcars
قیدار شهر جد پیامبراسلام
پنجره ای رو به سپیدی
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
کلینیک تخصصی پوست و مو
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
سایه
گل نیلوفر
رضا صفری
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
چم مهر
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Iranian Universities

Learning english
خیارج سرای من است
خورشید پنهان
شقایقهای کالپوش
لنگه کفش
.::نهان خانه ی دل::.
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
گل باغ آشنایی
شهید علی پور
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بچه مرشد!
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
بهارانه
کلبه درویشی
*تنهایی من*
بلوچستان
★رنگـــین کمـــون★
رایحه ی انتظار
شوالیه سیاه
داروخانه دکتر سلیمی
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
همسفرمهتاب
محفل آشنایان((IMAN))
هــیــــچ راهــ فـــــراریــــ نــیــسـت
لباس شخصی
اسپایکا
KING OF BLACK
شکوفه های گیلاس
►▌ استان قدس ▌ ◄
سلطان شادمهرعقیلی
پرپر
نگارستان خیال
SELENA MARIE GOMEZ
دریچه ی خیال من
نشریه حضور
نغمه ی عاشقی
دهکده هنر
MATIN 3DA
رقصی میان میدان مین
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام
سخن آشنا
اکبر پایندان
کانون فرهنگی شهدا
Mystery
ســـــــــاده دل
****شهرستان بجنورد****
مشاور
داروساز
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
جور وا جور
اسیرعشق
-««««(حبیبی حسین)»»»»-
چشمـــه ســـار رحمــت
عشق الهی
اوقات فراقت / فراغت یک دانش آموز
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
بی ســر و سـامـــان
میراب نوشت
red rose
مشتاقی و مهجوری
عکس های زیبا
Prince shoaib khan
به خوبی فکر کن
آقاشیر
بازی موبایل اندروید ، بازی موبایل جاوا ، دانلود بازی موبایل
اتشنشانی بنادر کشور
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
بهانه
داروسازی
صراط مستقیم
تــپــش ِ یکــ رویا
♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
وبلاگ بایدهلو باشد
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
بصیرت مطهر
گیاه پزشکی 92
وب دعانویسی حرفه ای وماهر (سفارش انواع دعاهای صبی و قرآنی)
حس لطیف من
عالی نیوز
نگاه خیس
خاطرات و تاریخ پزشکی Dr.Rahmat Sokhani
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب سالمندان دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب پزشکی قانونی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب اورژانس دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
پزشکی تخصصی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب مذهبی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب سنتی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
پزشکی عمومی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب نظامی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
۞ پشت این پنجره ها ۞
سایت روانشناسی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
کوسالان
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
ترانه های دلتنگی
تنهایی......!!!!!!
دریــــــــای نـــور
یادداشتها و برداشتها
اطلاعات عمومی
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
تنهای93
همسرانه نویسی من برای اویم
ایوون رویا
farzad almasi
سارا احمدی
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
امام زمان
کلبه دل
بشنو از دل
بی پاتوقی
ققنوس...
رضویّون - دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
جنون قلم
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
منادی معرفت
تک درخت
سردار بی سنگر
شعرهایم
هر چی بخوای
پیامنمای جامع
اردبیل بهشتی پنهان
بوی سیب
بادصبا
هفت آسمان
معارف _ ادبیات
یاربسیجی
بود نبود
تبسمـــــیـ بهـ ناچار
ماتاآخرایستاده ایم
***بامداد خمار***
روستای اصفهانکلاته
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
گیسو کمند
.-~·*’?¨¯`·¸ دوازده امام طزرجان¸·`¯¨?’*·~-.
نـــرگــــس 1
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
میلادگراوند
صحبت دل ودیده
بنده ی ناچیز خدا
بچه ها من تنهام!!!کمک
مهاجر
* مالک *
ردِ پای خط خطی های من
امید مهربانی
دهه هفتادیااااا
عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان
دلتنگ احساس تو
همسردوم
گیاهان دارویی
عشق گمشده
ستاره سهیل
انسان جاری
ღღتنهاییღღ
بغض تلخ
قرآن آرامش جان
*bad boy*
تنها
پیام رهایی
سرزمین رویا
دل نوشته
چون میگذرد غمی نیست
یاد نیما
* لـحـظــــه هــای بــارانی *
فروشگاه اینترنتی
*×*عاشقانه ای برای تو*×*
فرمانده آسمانی من
کریستیانو بال پر کار رئال
با تو زندگی-بی تو مرگ
ایران
* ^ــ^ * تسنیم * ^ــ^ *
حرف های تنهایی
بچه های خدایی
خوش آمدید
بهای حیات
درس های زندگی
*•. .•* *•.kafe tanhaei man.•* *•. .•*
همه چی دارییییییییم
.•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•.
شبستان
سه قدم مانده به....
►▌ علوم و معارف اسلامی ▌ ◄
بامزه
برادران شهید هاشمی
یه دختر از تبار غرور
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
My Girly World
دختری ازجنس باران
یامهدی
صوفی نامه
LOWO
دفتر تقدیر!!!
بــــــــــاور
سعادت نامه
قدرت کلمات
صدای پای زندگی
.:: دلنوشته های یک فروند چریک ::.

خلوتگه راز
S&N 0511
*لبخندی برای زندگی*
عشق
آسمان را دریاب
ترانه ی زندگیم (Loyal)
ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
قــلــب هــای آبــی انــاری
عمومی
اسیرعشق
دل پرخاطره
@@@باران@@@
زندگی
Manna
امام زمان
من و ....!!!
Deltangi
کانال اخبار انتخابات مجلس
محض خدا
اندیشه
بشنو این نی چون حکایت می کند
ارواحنا فداک یا زینب
حسن
شمیمــــــ یـــــاس
بهشت بهشتیان
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
غائب
کابینت ام دی اف محمدی09123653860 و 09126600583 شهریار
سرزمین فایل
مشکات نور الله
ساحل عشق
در آغوش خدا
mystery
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
Paeez Tanhaei
ღقلبــــــی بــه بلـــندای مــــــــــــــاهღ
اواز قطره
محمد قدرتی
گل یا پوچ؟2
شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک دلـــــــــــــــــــتنگی
پسران علوی - دختران فاطمی
جملات قصار و شنیدنی
گوشى و ماشین 1996S.TK

معرفی خود

بخش
نسخه موبایل طراح قالب رایانامه پروفایل من پارسی یار

بازدید امروز: 8

بازدید دیروز: 13

بازدید کل: 118664

تعداد مطالب: 51

به راحتی دریافت کنید

Haniye562@gmail.COM

مشاهده مطالب من را در پارسی یار دنبال کنید
جزئیات بازدید ورود ورود

shahtor.ir با افتخار طراحی شده توسط