شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ خواص باطل(3)،شمر جانباز صفين:نامش «شرحبيل» و کنيه ‏اش «ابوالسابغه» بود؛خيلي دير و پس از فتح مکه مسلمان شد ما بيشتر از رذالت دشمنان امام حسين(ع) شنيده ايم ؛ اما در وصف عبادات شمر نوشته اند که شانزده بار با پاي پياده به سفر حج رفته است.ادامه در نظرات...
_ _
96/10/7
فکر نکنيد شمر اهل نماز و روزه نبوده و يا از آن دسته آدم هايي بوده که عرق مي خوردند، عربده مي کشيدند؛ شمر و بسياري ديگر که آن طرف ايستاده اند، آدم هايي هستند که پيشاني‌شان پينه بسته بود. بسياري از آن ها اهل تهجد بودند.حتي تعدادي از اين افراد با پيغمبر(ص) هم ديده شده اند.
شمر افتخاري دارد که ما آرزويش را مي کنيم ؛يار و ياور اميرالمؤمنين در جنگ صفين.حتي او در مبارزه با ادهم ابن محرز باهلي (از سپاهيان معاويه) شمشير خورد و زخمي شد؛؛پس به زبان امروزي او جانباز جنگ صفين است
اما عاقبتش چه شد؟واقدي مي گويد که شمر سر سيدالشهدا(ع) را بريد،بر بدنش اسب تاخت ، خيمه اهل بيت(ع) را آتش زد و حتي گستاخي را به حدي رساند که قصد شهادت امام سجاد(ع) را کرد.
در قيام مختار برخي نوشته اند كه جسم او را نزد سگان انداختند و بعضي مي گويند كه او را دستگير كردند، گردنش را زدند و بر بدنش اسب تاختند و سر او را، نزد محمد بن حنفيه فرستادند.
شمر امام را مي شناخت .در کنارش در جنگ صفين جنگيده بود؛اما راه باطل را مي گزيند چرا که بين حقيقت و منفعت ، لحظه اي تفکر لازم است، البته تفکري که آن را از هفتاد سال عبادت برتر مي دانند.
لحظه اي تفکر...ما در کجاي تاريخ ايستاده ايم : با حق و حقيقت اخروي يا با سود و منفعت دنيوي..!!
اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا...
786سلام.پيام خوبي بود.من بهش نمره 17مي دم.شما کارتون درسته.583
عالي ... تفکر .. تفکر ... تفکر
سلام جناب عبدي؛ ممنون از حضور ونظرتون ؛/ کار ما هم دعا کنيد که درست بشه...
جناب عليرضا خان؛ تشکر از حضورتون..
لاهوت
اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا...
نسترن-22
سلام برحسينيان زمان ما جبهه مقاومت در سرتاسر عالم بخصوص پاسداران حرم هاي اهل بيت ونفرين برشمرهاي ال سعود وال خليفه واعوان وانصار انها يزيديان زمان ما
لاهوت گرامي ان شاءالله/ تشکر نسترن جان ..
لعنة الله عليه..
در بررسي المپيک پارسيوانه کاربر گرامي(من تو خدا)618 امتياز کسب کردند.(اين متن نوشته يا پيام در المپيک پارسيوانه* 32* امتياز)
خدايا عاقبت همه شيعيان جهان رو ختم به خير کن
آمين
درب کنسرو بازکن برقی
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top